Šperos.lt > Psichologija > Psichologijos tyrimai
Psichologijos tyrimai

(9 darbai)

Asmenybės psichinių savybių tyrimasAsmenybė. Nesančio gyvūno piešimo metodikos tyrimo rezultatai. Išvados. Tiriamųjų elgesys (savijauta) ir išvaizda tyrimo metu ir į gautus rezultatus. Projekcinė tyrimo metodika psichologinėje literatūroje. Skaityti daugiau
Ebinhauso (Hermann Ebbinghaus) teorijos tyrimas (2)Įvadas. Darbo tikslas - patikrinti H. Ebbinghaus nustatytus atminties savybių dėsningumus. Metodika. Rezultatų analizė. Išvados. Priedai (5). Skaityti daugiau
Nesugebėjimo arba nenorėjimo mokytis priežasčių tyrimas ir konkrečių rekomendacijų suformulavimas (4)Įvadas. Mokomasis tyrimas. Tyrimo tikslas: Nustatyti mokinio nesugebėjimo arba nenorėjimo mokytis priežastis ir suformuluoti konkrečias rekomendacijas, kurios padėtų sėkmingai mokytis. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo problema: Mokinių nenorėjimas arba nesugebėjimas mokytis. Tyrimo metodai. Tyrimo metodika. Bendros žinios apie mokines. Tyrimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Savęs kaip mokytojo pažinimas. Skaityti daugiau
Reakcijos laiko tyrimas (2)Psichologijos metodų I laboratorinis darbas. Įvadas. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės. Tyrimo eiga. Duomenų registravimas, apdorojimas. Rezultatai ir jų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Tyrimas: Požiūris į vyrų ir moterų seksualinį priekabiavimąĮvadas. Seksualinio priekabiavimo sąvoka. Respondentų charakteristika. Statistinė duomenų analizė ir interpretacija. Išvados. Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Tvermės dėsnių supratimo tyrimas, remiantis J. Piaget teorijaĮvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas: Eksperimentais patikrinti, ar priešoperacinėje stadijoje esantys vaikai supranta konservacijos dėsnius. Suvokti šių dėsnių įsisąmoninimo tvarką. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo hipotezė. Tiriamieji. Tyrimo metodika. Rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Uždavinių sprendimo (mąstymo) ypatumų tyrimasĮvadas. Tyrimo tikslas – išanalizuoti ir atskleisti individualius tiriamųjų uždavinio sprendimo ypatumus, palyginti šiuos ypatumus jaunesnio bei vyresnio amžiaus tiriamųjų grupėse. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės ir eiga. Tyrimo eiga. Rezultatų analizė. Rezultatų apibendrinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Vaizduotės proceso tyrimas. Asmenybes temperamento tyrimasVaizduotė. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės tyrimas. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės tyrimas. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizdinių formavimosi tyrimas. Vidutiniojo ir vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių atkuriamosios vaizduotės tyrimas. Vidutininiojo mokyklinio amžiaus mokinių erdvinės vaizduotės tyrimas. Vidutiniojo ir vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių erdvinės vaizduotės turimas. Vidutiniojo ir vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių kurybinės vaizduotės tyrimas. Įvairaus amžiaus mokinių vaizduotės tyrimas. Išvados. Temperamentas. Tipologinių vidutiniojo ir vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių savybių tyrimas. Išvada. Skaityti daugiau
Vėberio–Fechnerio dėsnio nustatymasPažinimo procesų laboratorinis darbas NR. 1. Įvadas. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės. Tyrimo eiga. Duomenų registravimas. Rezultatai ir jų analizė. Pirmosios serijos rezultatai. Serija. Antrosios serijos rezultatai. 2 serija. Pirmosios ir antrosios serijų rezulatatų palyginimas. Konstanta. Išvados. Skaityti daugiau