Įkelti darbą
Šperos.lt
> Viešasis administravimas
> Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas
Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas
9.7
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Valstybės tarnybos savarankiškas darbas Nr. 1. Įvadas. Viešųjų paslaugų samprata ir klasifikacija. Piliečio kaip kliento identifikavimas. Teigiami pavyzdžiai teikiant viešąsias paslaugas. Neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Viešasis administravimas
Apimtis:
11 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Klaipėdos Universitetas
Failo tipas:
26.14 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Piliečių ir valdžios institucijų santykis Lietuvos viešajame administravime
Piliečių dalyvavimo valstybės valdyme būdai ir reikšmė
Piliečių dalyvavimas priimant sprendimus viešajame sektoriuje
Viešasis administravimas
Piliečių ir valdžios institucijų santykis Lietuvos viešajame administravime (2)
Tradicinės ir naujosios viešosios vadybos lyginamoji analizė
Naujosios viešosios vadybos charakteristikos
Naujosios viešosios vadybos (NVV) naudojimas modernizuojant valstybės valdymą
Naujoji viešoji vadyba (5)
Naujoji viešoji vadyba (3)