Šperos.lt > Viešasis administravimas > Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas

Piliečiai kaip klientai: teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Valstybės tarnybos savarankiškas darbas Nr. 1. Įvadas. Viešųjų paslaugų samprata ir klasifikacija. Piliečio kaip kliento identifikavimas. Teigiami pavyzdžiai teikiant viešąsias paslaugas. Neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 26.14 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą