Naujosios viešosios vadybos atsiradimo priežastys. NVV pagrindiniai bruožai. Skirtumai tarp administravimo ir vadybos. Skirtumai tarp viešojo ir privataus sektorių valdymo. Vadybinė programa. NVV teorinių prielaidų kritika. Viešojo valdymo reformos samprata. Politinių nuostatų įtaka viešojo valdymo reformoms. Viešojo valdymo reformų tikslai ir būdai. Viešojo valdymo reformų rezultatai. Viešojo valdymo reformų problemos. Viešojo valdymo reforma Lietuvoje – pagrindiniai rezultatai ir trūkumai. Strategijos sąvoka. Strateginio planavimo samprata. Vizija ir misija. Viešųjų paslaugų vertės grandinė. Esminių įmonės kompetencijų samprata. Strateginių alternatyvų pasirinkimo kriterijai, SWOT ir PEST analizė. Bostono matricos taikymas viešųjų paslaugų atveju. Pagrindiniai skirtumai tarp privataus ir viešojo sektorių strateginio valdymo. Viešojo sektoriaus strateginio valdymo trūkumai. Marketingo vaidmuo viešajame sektoriuje. Pozityvus, socialinis, anti-marketingas ir de-marketingas. Orientacija į produktą ir orientacija į klientą. Suinteresuotų pusių analizė. Keturių "P" koncepcija. Viešųjų paslaugų pirkimas pagal kontraktą. Išlaidų ir programiniai biudžetai. Veiklos paslaugų kokybės kriterijai. Veiklos rodikliai. Sąnaudų-rezultatų modelis. Sąnaudų, rezultatų, tarpinio poveikio ir galutinio poveikio rodikliai (veiklos rodiklių tipologija). Viešųjų paslaugų kokybės kriterijai. Elektroninės valdžios koncepcija. Elektroninės viešosios paslaugos. Žinių vadyba. Informacinė visuomenė. Piliečių įtraukimas į valdymą, pasitelkiant informacines technologijas.