Šperos.lt > Psichologija > Organizacinė psichologija > Organizacinės psichologijos pristatymai
Organizacinės psichologijos pristatymai

(8 darbai)

Darbo motyvacijos teorijos. Jų taikymas LietuvojePowerPoint pristatymas. Motyvacija. Žmogaus motyvaciją veikiantys kintamieji. Kai kurie individo kintamieji, darantys poveikį motyvacijai. Kai kurie aplinkos kintamieji, darantys poveikį motyvacijai. Motyvacijos teorijos. Maslow poreikių hierarchijos teorija. F. Herzbergas dviejų veiksnių teorija. K. Alderfer ERG teorija. D.C.McClelland poreikių teorija. V. Vroom lūkesčių teorija. Kaip veikia motyvacijos teorijos Lietuvoje? Skaityti daugiau
Klausimų pateikimasPowerPoint pristatymas "Klausimų pateikimas – kad sužinoti kliento poreikius". Aktyvaus klausymosi įtaka bendravimui. Informacijos praradimo formulė. Klausimų tipai. Atviri klausimai. Atvirus klausimus verta užduoti. Uždari klausimai. Uždarus klausimus verta užduoti. Alternatyvūs klausimai. Alternatyvius klausimus verta užduoti. Nukreipiantys klausimai. Nukreipiamuosius klausimus verta užduoti. Klausimų pateikimas. Spin technika. Alternatyvi ataka arba "ežiuko" metodas. Klausimo pakartojimas. Skaityti daugiau
Konfliktai (22)PowerPoint pristatymas. Įvadas. Konfliktas – organizacijos mikroklimatą veikiantis veiksnys. Konfliktų esmė ir tipai. Organizacinis konfliktas. Grupių konfliktų atsiradimo priežastys. Organizacinio konflikto funkcijos. Konfliktų šaltiniai. Konfliktų valdymas. Nekonstruktyvus konflikto sprendimas. Konstruktyvus konflikto sprendimas. Konflikto pasekmės organizacijoje. Konflikto sprendimo būdai. Konflikto sprendimo strategijos. Pateiktų respondentų konfliktų sprendimas bei valdymas. Išvados. Skaityti daugiau
Konfliktai (23)PowerPoint pristatymas. Konfliktas. Konfliktų skirstymas: pagal mastą, antagonizmo kriterijų, konflikto tikslingumo suvokimo ir objektyvumo kriterijus. Konfliktų sprendimas. Priešingų požiūrių susidūrimas. Asmeniniai konfliktai. Konflikto vaidmuo organizacijoje. Konflikto raidos etapai. Padariniai, kurie gali sukelti konfliktus. Konflikto sprendimo modelis. Konfliktų sprendimo būdai, esant įvairioms jų priežastims. Skaityti daugiau
Konfliktai organizacijos lygmenyjePowerPoint pristatymas. Įvadas. Konfliktas ir pagrindiniai jo komponentai. Organizacinis konfliktas. Išvados. Skaityti daugiau
Konfliktas. Konflikto sprendimasPowerPoint pristatymas. Konfliktas? Tarpasmeniniai konfliktų sprendimo stiliai. Atkaklus elgesys (bendradarbiavimas). Kuris stilius geriausias? Konfliktų algoritmas. Nuostatų įtaka. Konfliktų sprendimo atmintinė. Bendradarbiavimo strategija – laimėti/laimėti. Konfliktų valdymo modeliai. Konflikto proceso modelis. Konflikto proceso elementai. Konflikto struktūrinis modelis. Konflikto struktūrinio modelio elementai. Grįžtamasis ryšys – kas tai? Nekonstruktyvi kritika. Kaip tinkamai išsakyti kritiką? Kaip elgiamės išgirdę nemalonią kritiką? Ką galvoti, kai mus kritikuoja? Kaip atsakyti į kritiką. Pagyrimų sakymo technikos. Kaip sakyti "ne"? Kaip elgtis su agresyviu asmeniu čia ir dabar? Kaip elgtis su agresyviu asmeniu? Kaip elgtis su priešiškai nusiteikusiu pašnekovu? Kaip elgtis, kai pašnekovas mums priešinasi? Skaityti daugiau
Organizacijos kompetencijaPowerPoint pristatymas. Šiuolaikinė organizacija. Strateginio planavimo mokyklos. Planavimo mokykla. Loginis inkrementalizmas. Portfelinis planavimas. Strateginės pozicijos ir konkurentų analizė. Išteklių, įgūdžių ir kompetencijų mokykla. Raktinė kompetencija. Verslo sistema. Vidiniai organizacijos veiksniai. Verslo procesas. Verslo procesų klasifikacija. Produkto struktūra. Raktinė kompetencija. Raktinės kompetencijos analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Veiklos vertinimas: metinis vertinimo pokalbisPowerPoint pristatymas. Seminaro planas. Veiklos vertinimas: kas tai? Vertinimo pokalbio tikslai . Vertinimo pokalbio tikslai (2). Vertinimo pokalbio organizavimo etapai. Pasirengimas pokalbiui. Pokalbio vedimas. Tikslų įgyvendinimo apžvalga. Darbuotojo kompetencijų lygio vertinimas. Tikslų ateinančiam laikotarpiui nustatymas ir ugdymo plano sudarymas . Darbai po įvertinimo. Efektyvaus vertinamojo pokalbio charakteristikos. Vertinamojo pokalbio "pavojai". Skaityti daugiau