Efektyvus klausymas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tikslas: Pagrįsti klausymo įtaką informacijos priėmimui ir suvokimui. Klausymas nėra girdėjimas. Menas klausytis nėra įgimtas. Visi klausytojai skirtingai supranta pranešimus. Skiriami 4 klausymo komponentai. Klausymo funkcijos. Klausymo barjerai – tai priežastys, trukdančios gerai klausytis. Mes negalime įdėmiai visko klausytis dėl kelių priežasčių. Keturių ausų modelis. Pavyzdys.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 19.95 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą