Komunikacija (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Komunikacinio elgesio apibūdinimas; komunikacijos proceso rūšys ir funkcijos. Komunikacinio proceso modelis; jo struktūrinės dalys ir etapai. Grįžtamasis ryšys ir komunikaciniai triukšmai. Vienpusė, dvipusė komunikacija. Komunikaciniai barjerai: suvokimo, semantiniai, neverbalinių ženklų. Komunikaciniai barjerai: blogojo grįžtamojo ryšio, nemokėjimo klausytis, asmeninių savybių, neigiamų emocijų, psichologinės gynybos. Neverbalinė komunikacija: apibūdinimas, funkcijos. Neverbalinių ženklų suvokimas, jo ypatumai, santykis su verbaline komunikacija. Neverbalinė komunikacija: priemonės ir būdai. Žvilgsnis ir mimika, kaip komunikacinė priemonė. Pantomimika, kaip komunikacinė priemonė. Gestų rūšys. Pagrindinės gestų ir pozų reikšmės ir rūšys. Erdvė ir laikas, kaip komunikacijos priemonė. Komunikacinis pastabumas, jo treniravimo galimybės. Dalykinio pokalbio etapai. Psichologinis kontaktas: jo esmė, faktoriai, dinamika, jo suformavimo priemonės ir būdas. Aktyvus klausymasis: apibūdinimas, svarba, barjerai. Efektyvaus klausymosi praktiniai patarimai. Empatinis klausymasis. Žmogaus suvokimas ir supratimas. Jį lemiantys faktoriai ir suvokimo efektai. Buitiniai vertinimai. Kauzalinė atribucija bendravimo, elgesio priežasčių priskyrimas. Neįsisąmonintas "aš" kaip tarpasmeninio pažinimo ir supratimo barjeras. "Aš" gynyba tarpasmeniniame pažinime. Dogmatizmas tarpasmeniniame pažinime. Keitimosi privalumai. Atvirumo-uždarumo santykiai tarpasmeniniame pažinime. Johari "langų" modelis. Transakcinė bendravimo analizė: ego būsenos, transakcijos; jų rūšys ir transakciniai žaidimai. Socialinės ir grupinės normos bendravime. Socialiniai ir grupiniai vaidmenys bendravime. Grįžtamasis ryšys bendravime. Kritikos motyvai; kritikos konstruktyvumas, destruktyvumas. Praktiniai patarimai duodant ir priimant kritiką. Pritarimas; jo motyvai. Praktiniai patarimai duodant ir priimant pritarimą. Motyvavimas kaip komunikacinio proceso funkcija. Apibūdinimas ir motyvavimo būdas. Motyvavimas kaip partnerio poreikių įvertinimas. A. Maslow tyrimai. Savimonės struktūros elementai ir jų įtaka elgesio motyvavimui. Asmeninis patrauklumas, kaip motyvavimo veiksnys. Patrauklumą lemiantys faktoriai, jį sukeliantys veiksmai ir jų veikimo mechanizmai. Argumentavimo technika ir taktika. Tarpasmeniniai konfliktai: apibūdinimas, funkcijos, tipai ir priežastys. Tarpasmeninio konflikto struktūra ir dinamika. Elgesio reakcijų tipai tarpasmeniniuose konfliktuose, konfliktų sprendimo būdai. Komunikabilumas, jo struktūra ir formavimo būdas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 33.28 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą