Trys raidos jėgos. Psichoanalitinė, psichosocialinė, biheivioristinė, kognityvinė ir humanistinė raidos teorija. Raida iki gimimo ir kūdikystėje. Raida vaikystėje. Raida paauglystėje. Psichinio brandumo kriterijai. Suaugusiojo raida. Raida senatvėje. Kalbos raidos teorijos ir periodai. Teorijos, aiškinančios moralės raidą, ir moralės raidos periodai. Biheivioristinė, kognityvistinė, informacinė ir humanistinė teorijos edukacijoje. Edukacijos tikslai ir jų aiškumo kriterijai. Bloom‘o taksonomija bei veiklos ir turinio lentelė (matrica). Mokymo modeliai. Pamokos planavimas. Išmokimo dėsningumai. Mokymosi motyvaciją aiškinančios teorijos, mokymosi motyvacijos žadinimo būdai. Išmokimo įvertinimas. Mokytojo asmeninės nuostatos ir edukacija. Ypatingų vaikų edukacijos ypatumai.