(4 puslapiai)
Tiriamasis darbas. Vaiko stebėjimas apie 20 min. Tiriamasis. Tyrimo vieta. Tyrimo laikas. Tyrimas. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau(12 darbai)
(4 puslapiai)
Tiriamasis darbas. Vaiko stebėjimas apie 20 min. Tiriamasis. Tyrimo vieta. Tyrimo laikas. Tyrimas. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. 3 – 4 amžiaus vaikų savęs vertinimas. Teoriniai teiginiai. Tyrimo hipotezė ir uždaviniai. Tyrimo metodikos. Tyrimo eiga. Rezultatų apibendrinimas. Individualaus darbo kriterijai. Išvados. Priedas (anketa vaikams). Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Vaiko 6 – 7 metų tyrimas. Socialinė kompetencija. Tyrimo objektas. Tiriamojo amžius. Tyrimo tikslai. Tyrimo eiga. Savivokos tyrimo užduotys. Bendravimas su draugais. Adaptyvumas. Išvados. Priešmokyklinio ugdymo priemonių aprašas priemonės socialinei kompetencijai ugdyti. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Tyrimo tema – 6 metų vaikų dydžių seriacijos ypatumai. Tyrimo metodai ir tiriamieji. Rezultatų lentelė. Tyrimo aprašymas. Išvados. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. Tyrimo tikslas: tirti vaikų sugebėjimą serijuoti, pateikiant uždavinius žodiniame bei praktiniame lygyje. Metodika. Rezultatai ir jų analizė. Išvados. Skaityti daugiau(17 puslapių)
Įvadas. Gimnazistų trečiokų duomenys. Gimnazistų ketvirtokų duomenys. Anketa. Anketos klausimai. Kada pirmą kartą pajutai priešiškumą aplinkiniams. Kokiomis formomis pasireiškia tavo maištas. Ar kyla noras konfliktinėje situacijoje išreikšti savo pyktį ne tik žodžiais. Ar rinkdamasis draugus atsižvelgi į jų stilių? Pomėgius. Ar prieš draugus mėgsti pasirodyti lyderiu. Maištauji prieš tėvus? Ar maištaudamas pagalvoji, kad įskaudinsi tėvus. Ar visada esi įsitikinęs, kad tėvai tau linki blogo. Ar maištaudamas prieš tėvus nesijauti nejaukiai. Nemanai, kad tėvų diegiamos vertybės tau ateityje teiks naudą. Ar būna, kad be priežasties tėvai tave nervina. Kartais nesijauti savyje kaltas, kad per daug grubiai elgiesi su aplinkiniais. Ar neužvaldo nusivylimas, kai tavo protesto išraiškos formų niekas nesupranta. Ar analizuoji savo elgesio priežastis. Išvados. Skaityti daugiau(17 puslapių)
Mąstymo tyrimas. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti tiriamųjų abstraktų mąstymą patarlių bei metaforinių žodžių junginių aiškinimo metodu. Metodas. Eksperimentas. Vaizduotės tyrimas. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti tiriamųjų vaizduotės ypatumus. Metodas. Eksperimentas. Šeimos piešinys. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti tiriamojo asmenybės ypatumus. Metodas. Eksperimentas. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti mokinio mokymosi motyvaciją. Metodas. N.C. Badmajevos mokinių motyvacijos metodika. Mokymo motyvacijos tyrimas. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti mokytojo mokymo motyvaciją. Metodas. Anketa. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Seksas jaunimo gyvenime. Tyrimas. Grafikai. Išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Tiriamieji. Tyrimo tikslas. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti vaiko skaitymo prielaidų ypatumus. Priemonės. Tyrimo eiga. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Melo sąvoka. Vaiko moralinės sąmonės formavimasis pagal Ž. Piažė Tyrimo, ar ikimokyklinio amžiaus vaikai supranta žodžių "melas" ir "apsirikimas" sąvoką, rezultatai. Pokalbio su ikimokyklinio amžiaus vaikais apie melo ir apsirikimo rezultatai ir interpretacija. Pokalbio su 5-7 m. vaikais apie melą ir apsirikimą rezultatų kiekybinė analizė. Išvados. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Penkių metų vaiko motorikos tyrimas. Teoriniai teiginiai. Berniuko charakteristika. Tyrimas. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau(21 puslapis)
Įvadas. Suvokimo tyrimas. Paveikslo suvokimo tyrimas. Atminties tyrimas. Žodinės atminties tyrimas. Vaizdinės atminties tyrimas. Dėmesio tyrimas(2). Dėmesio patvarumo tyrimas. Rišliosios kalbos tyrimas. Kalbos tyrimas. Skaitymo prielaidų tyrimas. Mąstymo tyrimas. Priedai (5 psl.). Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau