Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės "Šaltinis" pratybų 4 dalies sąsiuvinyjeSpecialioji pedagogika, analizė
(16 puslapių)
Problemos aprašymas. Bendras apibūdinimas. Situacijos analizė. Šaltinis 3 klasė, 4 dalis, nuo 1 iki 15 puslapio. Šaltinis 3 KLASĖ, 4 DALIS. Nuo 16 – 30 psl. Pasiūlymai. Teorinė dalis. Būdingiausi percepcinių-motorinių ryšių sutrikimo variantai. Mokymosi skaityti, rašyti, matematikos ir kiti sunkumai. Mokymo programų ir darbo būdų individualizavimas. Skaityti daugiau
Justuko norai ir ketinimai. Motinos norai. Realios galimybės. Kokie pasiūlymai? Kokie prioritetai? Kas galėtų padėti įgyvendinti? Ką dar reikėtų išsiaiškinti? Darbas iliustruotas paveikslėliu. Skaityti daugiau
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikosSpecialioji pedagogika, analizė
(6 puslapiai)
Psichologinė savirefleksija pasibaigus žemesniųjų klasių specialiosios pedagogo praktikai. Aptariama: Bendravimas su mokiniais. Išvados apie pedagoginę veiklą. Kokiose pedagoginėse veiklos srityse, Jūsų nuomone, Jums sunkiausiai sekėsi? Kokios perspektyvos įveikti trūkumus, ko norėsite dar mokytis? Kokios stipriausios Jūsų, kaip mokytojo savybės? Kokiomis savybėmis Jūs labiausiai patraukėte mokinius? Jūsų individualaus pedagoginės veiklos stiliaus ryškiausios savybės? Kurias geras savybes ypač stengiatės tobulinti? Kurias slopinate? Kokia Jūsų nuomonė apie šią psichologinę užduotį? Kas šioje užduotyje Jums patinka, padės darbe? Kas Jums nepatinka? Kokius konkrečius klausimus po praktikos norėtumėte pateikti specialiosios psichologijos dėstytojams bei kitiems psichologams? Skaityti daugiau
Įvadas. Visuomenės požiūris. Integracijos problema ugdymo švietimo įstaigose. Specialiųjų poreikių vaiko savarankiškumo skatinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikai su proto negaliaSpecialioji pedagogika, analizė
(8 puslapiai)
Socialinės problemos pristatymas, svarbumas, situacijos analizė. Socialinio vystymosi Lietuvoje situacija. Institucijos šiai problemai gerinti. Visuomenės galimybės įsitraukti į politikos formavimą, į programų kūrimą, vertinimo ir tarnybų atsiskaitomumą. Kokia vykdoma socialinė politika šios problemos atžvilgiu. Palyginti kokie pokyčiai per pastaruosius penkerius metus įvyko, tenkinant šios gyventojų grupės poreikius. Socialinių aspektų integracija per socialinio darbuotojo vaidmenis micro, mezzo, macro lygiuose. Skaityti daugiau