Įkelti darbą
Šperos.lt
> Pedagogika
> Specialioji pedagogika
> Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
10.0
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Visuomenės požiūris. Integracijos problema ugdymo švietimo įstaigose. Specialiųjų poreikių vaiko savarankiškumo skatinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Analizės
Kategorija:
Pedagogika
,
Specialioji pedagogika
Apimtis:
9 psl.
Lygis:
4 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Klaipėdos Universitetas
Failo tipas:
14.03 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Dailė ir žaidimai - specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo priemonė
Specialiųjų poreikių vaikai
Specialioji pedagogika ir psichologija
Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas
Neįgalių vaikų integracija Lietuvoje
Neįgalus vaikas mokykloje. Pedagoginio humanizmo realizavimas
Straipsnio analizė: "Prekybos moterimis ir prostitucijos formos bei mastai"
Filosofinis antropologijos ir pedagogikos santykis. Jaunimo ugdymo probelma: nusikalstamumas
Ankstyvojo ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas
Specialiųjų poreikių vaikų raidos ypatumai