Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika > Specialioji pedagogika ir psichologija

Specialioji pedagogika ir psichologija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Neįgaliųjų globos istorija. Neįgalumo samprata. Sutrikimų grupės. Socialinės problemos ir socialiniai vaizdiniai. Socialinis konstravimas. Socialinis diskursas. Socialinio negalios konstravimo ypatumai. Socialinės nuostatos į neįgalimuosius. Socialinė nuostata. Nespecialistų nuostatų į neįgaliuosius struktūrinis modelis (pagal Siller J. et al., 1967). Bendrieji vaikų vystymosi dėsningumai. Sutrikimai. Raidos sutrikimų priežastys. Dauno sindromas. Fenilketonurija. Turnerio sindromas. Kleinfelterio sindromas. Sensorinė ar socialinė deprivacija. Sutrikimai. Sutrikusios raidos vaikų pažinimo bendrieji ypatumai. Vaiko pažinimo metodai. Raidos sutrikimo įvertinimas. Įvertinimo principai. Brunerio pažinimo teorija. Vygotskio požiūris į pažinimo vystymąsi. Tėvų išgyvenimai gimus neįgaliam vaikui. Intelekto samprata. H. Garnerio intelekto teorija. R. Sternbergo apibrėžtas intelektas. Intelekto sutrikimas. Protinio atsilikimo laipsniai. Svarbus adaptyvinis elgesys. Nežymiai sutrikęs intelektas. Pažintinės veiklos ypatumai. Dėmesys. Atmintis. Mąstymas. Kalba. Valios, emocijų ypatumai. Veiklos strategijų nenaudojimas ar ribotas naudojimas. Fizinio vystymosi ypatumai. Asmenybės ypatumai. Ugdymo ypatumai. VPA ir ŽPA ugdymo ypatumai (Kauffman). Gyvenimas bendruomenėje. Įsidarbinimas. Apsaugotos darbo vietos trūkumai. Jo Coach. Klausos sutrikimai. Klasifikavimas. Klausos sutrikimų priežastys. Pagal klausos neišsivystymą kurtieji skirstomi. Ankstyvosios diagnostikos svarba. Diagnozuojant vaiko negalę svarbu. Usherio sindromas. Bendraujant su mažu vaiku. Klausymasis ir išgirdimas. Sutrikusios klausos asmenų ugdymo metodai. Specifinės kalbinio bendravimo priemonės. Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų raidos ypatumai. Kalbos ir kiti komunikacijos sutrikimai. Sutrikimams būdinga. Kalba. Klasifikacija. Kalbėjimo sutrikimai. Rinolalija. Dizartrija. Kalbėjimo tempo sutrikimas. Balso sutrikimai. Kalbos sutrikimai. Rašymo ir skaitymo sutrikimai. Sutrikusios regos asmenys. Regėjimo aštrumas. Regėjimo sutrikimas. Silpnaregystė. Aklumas. Regėjimo netekimo padariniai. Regos sutrikimai, regėjimo netekimo priežastys. Asmenų vaizdinių ypatumai. Aplinkos sutvarkymas. Emocinio faktoriaus įtaka. Atitraukiančios emocijos. Judesio ir padėties sutrikimai. Klasifikacija. Priežastys. Pagrindinės grupės. VCP. Galūnių netekimas. Neurodinaminio vystymosi terapija. Ankstyvas ugdymas. Individualios pagalbos šeimai organizavimo etapai. Aktyviam ugdymui svarbu. Elgesio emocijų ir raidos sutrikimai. Psichinės sveikatos požymiai. Sutrikimai gali būti konstatuoti kai. Šalia to būtini tokie požymiai. Klasifikacija. Hiperaktyvumo pirminiai simptomai. Antriniai simptomai. Priežastys. Paplitimas. Terapinis poveikis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 26.85 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą