Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika > Vaiko turinčio regėjimo negalę integruotas ugdymas

Vaiko turinčio regėjimo negalę integruotas ugdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Regos sutrikimų charakteristika. Aklieji iš prigimties. Apakusieji. Dalinai regintys asmenys. Sutrikusios regėjimo asmenų psichologinės ypatybės. Aklųjų ir silpnaregių vaizdiniai. Intelektualiniai gebėjimai. Mobilumas. Socialinis prisitaikymas. Integracijos tikslai ir priemonės. Integracijos privalumai. Švietimo integracijos politika. Specialiojo ugdymo įstatymas. Bendravimas su aklaisiais/ regėjimo sutrikimus turinčiais asmenimis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.76 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą