Įvadas. Literatūros apžvalga. Kaip lengviau užmegzti kontaktus. Bendravimo – komunikacijos bendrasis apibūdinimas. Minčių kodavimas ir dekodavimas kalbėjime. Bendravimas – kaip pasikeitimas informacija (komunikacija). Bendravimo būdai. Kaip klausyti. Klausymasis – komunikacijos dalis. Klausymosi stiliai. Mokėti klausyti svarbiau negu mokėti pasakoti. Klausymosi būdai. Tyrimo tikslo, uždavinių organizavimas. Mokinių ir mokytojų klausymosi įgūdžių tyrimas. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodai. Tyrimo organizavimas. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Mokytojų ir mokinių klausymo įvertinimo vidurkiai. Mokytojų klausymo įvertinimų pasiskirstymas. Visų mokinių (10 klasės ir 12 klasės) klausimo įgūdžių įvertinimas. 10 klasės mokinių įvertinimų pasiskirstymas. 12 klasės mokinių įvertinimų pasiskirstymas. 10 klasės ir 12 klasės mokinių klausymo įgūdžių palyginimas. Mokytojų ir mokinių klausymo rezultatų palyginimas. Išvados. Praktinės rekomendacijos. Priedas (testas).