(4 puslapiai)
Tiriamasis darbas. Vaiko stebėjimas apie 20 min. Tiriamasis. Tyrimo vieta. Tyrimo laikas. Tyrimas. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau(231 darbai)
(4 puslapiai)
Tiriamasis darbas. Vaiko stebėjimas apie 20 min. Tiriamasis. Tyrimo vieta. Tyrimo laikas. Tyrimas. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. 3 – 4 amžiaus vaikų savęs vertinimas. Teoriniai teiginiai. Tyrimo hipotezė ir uždaviniai. Tyrimo metodikos. Tyrimo eiga. Rezultatų apibendrinimas. Individualaus darbo kriterijai. Išvados. Priedas (anketa vaikams). Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Įvadas. 4,5-5 metų vaiko kalbos savitumas. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Vaiko 6 – 7 metų tyrimas. Socialinė kompetencija. Tyrimo objektas. Tiriamojo amžius. Tyrimo tikslai. Tyrimo eiga. Savivokos tyrimo užduotys. Bendravimas su draugais. Adaptyvumas. Išvados. Priešmokyklinio ugdymo priemonių aprašas priemonės socialinei kompetencijai ugdyti. Skaityti daugiau(29 puslapiai)
Įvadas. Kūdikio pažintinė raida įvairių ugdymo krypčių atstovų akimis. Žaidimo samprata, raida, struktūra ir uždaviniai. Vaiko valios vystymosi bruožai. Veiksmas ir efektas. Žaidimas ir laikas. Žaidimo reikšmė vaiko vystymuisi. Žaidimas svarbiausia kūdikio veikla ir pažinimo būdas. 6 – 12mėn. kūdikio pažintinė raida. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka ypatumai. Tyrimo metodika. 6 – 12mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka tyrimo rezultatai. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka lyginamoji analizė. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka naujų veiksmų pasirinkimo lyginamoji analizė. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka žaislų pasirinkimo analizė. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įžanga. Keturios asmenybės tyrimo kryptys. Humanistinė kryptis. A. Maslou teorija. A. Maslou bendramintis R. K. Rodžersas. Humanistinės krypties tęsėjai. Kas prikišama humanistinei krypčiai. Išvados. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Žmogaus poreikiai. Motyvacija. Motyvacijos teorijos. A. Maslow (Maslou) poreikių hierarchijos teorija. Poreikių patenkinimas organizacijoje. A. Maslou teorijos palyginimas su Alderfer ir Herzberg teorijomis. A. Maslou teorijos privalumai ir trūkumai. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Psichologinis požiūris į adaptaciją. Adaptacijos eiga. Vaiko adaptacijos ypatumai. Adaptacijos trukmė. Fiziologinės adaptacinės fazės. Išvados. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Agresijos samprata bei pasireiškimo formos. Agresyvumo teorijos. Agresijos kitimas vaiko raidos procese. Agresija ir lytis. Agresyvaus elgesio priežastys. Išvados. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Įvadas. Paauglystės laikotarpis. Būdingiausi bruožai. Akceleracija. Akceleracijos sąvoka. Akceleracijos priežasčių teorijos ir jų kritika. Akceleracijos įtaka vaikui paauglystės laikotarpyje. Išvados. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Psichologijos pagrindų savarankiškas darbas. Įvadas. Amžiaus tarpsnių periodizacija. Kūdikystė. Ikiprieraišumo fazė. Prieraišumo atsiradimo fazė. Susiformavusio prieraišumo fazė. Tikslingos partnerystės fazė. Vaikystė. Ankstyvoji vaikystė. Kalbos raida. J. Piaget raidos stadijos. Pirmoji vaikystė. Žaidimai. Loginis mąstymas ikimokykliniame amžiuje. Vaikų piešimo gebėjimų raida. Moralės raida. Išvados. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Įvadas. E. Eriksono asmenybės raidos teorija. Amžiaus tarpsnių periodizacija ir charakteristika. Pagrindiniai amžiaus tarpsniai. Individualios mokinių savybės ir bruožai. Konformizmo sąvoka. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Įvadas. Vidurinė vaikystė. Išvados. Paauglystė. Išvados. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Psichinę raidą lemiantys veiksniai. Raidos stadijos. Prenatalinė stadija. Gimimas (natalinė stadija). Kūdikystė. Kūdikio elgesio ypatumai. Vaikystė. Analinė stadija. Kalbos formavimasis. Konfliktas su aplinka. Falinė stadija. Jaunesnysis mokyklinis amžius. Nuo pirmųjų metų mokykloje iki 11 – 13 metų. Paauglystė. Jaunystė. Branda. Darbas. Bedarbystė. Senatvė. Mirtis. Įvadas. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Ankstyvoji vaikystė. Fizinės raidos ypatumai (fizinės sveikatos ypatybės). Pažintinės raidos ypatybės (protiniai sugebėjimai). Psichosocialinės raidos pagrindiniai ypatumai. Asmenybės brandos kriterijai. Brandos amžiaus tarpsnis. Fizinės raidos ypatumai (fizinės sveikatos ypatybės). Pažintinės raidos ypatybės (protiniai sugebėjimai). Psichosocialinės raidos pagrindiniai ypatumai. Asmenybės brandos kriterijai. Skaityti daugiau(15 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Paauglystė. Paauglystės ypatumai. Paauglystė ir paaugliai. Lytiniai santykiai. Priežastys. Štai keletas klausimų, kuriais norėtų padiskutuoti dauguma vaikų. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Raida. Žmogaus gyvenimo raida. Gyvenimo raidos periodai (pagal Gabbard, 1995). Žmogaus amžiaus periodizacijos schema (pagal Tkačenko ir kt., 1994). Ankstyvoji branda. Vedybos. Tėvystė (vaikų gimdymas). Darbas. Gyvenimo stiliaus paieška. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Vaiko kalbos raidos ypatumai nuo 0 iki 3 metų. Lentelė. Amžiaus tarpsnis. Vaiko kalbinė raiška. Tėvų, pedagogų ar globėjų veiksena. Bendravimas su artimaisiais. Buvimo garsai. Lialiavimas. Čiauškėjimas. Atskiri žodžiai. Prieraišumas. Emocijos. Mėgdžiojimas. Savarankiškumas ir kontrolė. Pirmieji žodžiai. Tikroji kalba. Knygos. Savasis "Aš". Bendradarbiavimas. Savikontrolė. Žaidimas su bendraamžiais. Tikslesnė tartis. Kalbos taisyklės. Žodžių prasmė. Žodis padeda susikalbėti. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Ankstyvojo amžiaus vaikų kalba ir mąstymas. Įvadas. Klausimai pokalbyje. Analizė. Apibendrinimas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalba ir mąstymas. Įvadas. Analizė. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(21 skaidrė)
PowerPoint pristatymas. Problemos mokslinis ir praktinis aktualumas. Tyrimo objektas. Tikslas: Išsiaiškinti priešmokyklinio amžiaus vaikų (4-5 metų) ir ikimokyklinio amžiaus vaikų (6-7) laikyseną ir ankstyvosios reabilitacijos lankomumą pirmaisiais gyvenimo metais. Uždaviniai. Tyrimo metodai. Dalyviai. Tyrimo rezultatai: Priešmokyklinio ir ikimokyklinio amžiaus vaikų laikysenos vertinimo rezultatai. Tyrimo rezultatai: Tėvų anketinės apklausos rezultatai. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau