Šperos.lt > Pedagogika > Mokslas ir švietimas > Mokslo ir švietimo praktikos ataskaitos
Mokslo ir švietimo praktikos ataskaitos

(2 darbai)

Apžvalginės pedagoginės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Pasakaitė"Istorija. Vizija. Misija. Ugdomoji – metodinė veikla. Apie grupes. Marijos Montessori sistema. Rudolfo Šteinerio metodas. Kūrybinis – kompleksinis metodas. Gebėti kurti visapusiškai saugią vaikui aplinką. Suvokti žaidimo svarbą vaiko raidai ir jo ugdymui. Išmokti vertinti kiekvieną vaiką kaip unikalų individą. Gebėti padėti vaikui pajusti savo galimybes ir vertę. Gebėti stebėti, analizuoti, vertinti bei įtakoti įvairią vaikų veiklą. Gebėti ugdyti vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo kompetenciją įvairiose veiklos srityse. Gebėti vertinti šeimą kaip lygiavertį ugdymo proceso partnerį. Įsisąmoninti pagrindines bendražmogiškąsias demokratijos vertybes ir jomis grįsti savo gyvenimą ir darbą. Išvados. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: Vilniaus Gedimino Technikos universiteto priėmimo komisijaPraktikos, atliktos Vilniaus Gedimino technikos universiteto priėmimo komisijoje, ataskaita. Įvadas. Dėstymas. Kas yra ir kaip veikia VGTU Priėmimo komisija. Reikalingi dokumentai. Dokumentai reikalingi pateikiant prašymą. Dokumentai reikalingi įforminant priėmimą. Dalyvavimas bendrajame priėmime (LAMA BPO). Priėmimas asmenų turinčių aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą. 2005 m. Bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas statistika. Įstojusiųjų į VGTU pagrindines dienines studijas skaičius 2005 m. Įstojusiųjų į VGTU pagrindines neakivaizdines studijas skaičius 2005 m. Įstojusiųjų į pagrindines studijas asmenų, turinčių aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą, konkursas 2005 m. 2005 m. priėmimo į magistrantūrą ir specialiąsias profesines studijas statistika. Išvados. Skaityti daugiau