Išplėstinė paieška
 
 
Pradžia>Psichologija>Raidos psichologija>Vaiko piešinio edukologinė - psichologinė analizė

Vaiko piešinio edukologinė - psichologinė analizė

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Duomenys apie tiriamąją mergaitę. Piešinio fiksacija ir analizės protokolas. Piešinio kokybinė analizė. Piešinio išsami psichologinė analizė. Išvados.

Ištrauka

Laisvas piešimas formuoja vaiko sugebėjimą išreikšti ir perteikti savo jausmus, skatina eksperimentuoti, o kartu ir pajusti bei suprasti meninę kūrybą, meninę raišką. Tai puikus būdas rasti ir pažinti savo vidines kūrybines galias, padedančias intuityviai rasti kylančių problemų sprendimo būdus. Kartu tai ramina, sumažina susikaupusį nerimą, įtampą, atpalaiduoja. Piešimas yra efektyvus būdas, leidžiantis aplinkiniams geriau suprasti ir pajusti vaiko vidinių išgyvenimų pasaulį, kurio žodžiais perteikti jis dažnai nesugeba ar nemoka. Tai tarsi specifinis vaiko ko-munikacijos su aplinka ir jį supančiais žmonėmis būdas, kurį reikėtų stebėti ir analizuoti, lanksčiai panaudoti terapijos procese.
Planas:
1. Tyrimo tikslas – išanalizuoti tiriamojo nupieštą piešinį.
2. Tyrimo objektas – vaiko piešinys, vaiko elgesys piešimo metu.
3. Tyrimo uždaviniai – išanalizuoti vaiko piešinį, sužinoti apie vaiką informacijos.
4. Metodai – instrukcija, stebėjimas, pokalbis. ...

Rašto darbo duomenys
DalykasRaidos psichologijos namų darbas
KategorijaPsichologija >  Raidos psichologija
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Dydis19.49 KB
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaiko piesinio edukologine psichologine analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. I. Sabienė
Pasidalink su draugais