Mokyklos psichologo darbo objektas, uždaviniai ir turinys. Pagrindinės mokyklos psichologo darbo kryptys bei jų prioritetų klausimai. Profilaktinio darbo krypties mokyklos psichologo darbe problemos ir turinys. Psichologo darbas su paaugliais. Pagrindinių amžiaus problemų, santykių su suaugusiais, mokymosi, savimonės ir tapatumo raidos sunkumo įveikimo galimybės. Psichologo darbas su pedagogais. Psichologo darbas su ugdytinių tėvais. Psichologinis konsultavimas mokyklos psichologo darbe, jo ypatumai. Šviečiamasis psichologo darbas švietimo sistemoje. Švietimo sistemoje dirbančio psichologo profesinės veiklos etinės problemos. Etikos reikalavimai psichodiagnostikoje, psichokorekcijoje, šviečiamajame darbe bei konsultavime. Psichologo darbas ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Psichologo darbas globos institucijose. Psichologo darbas su jaunesniais mokiniais. Adaptacijos mokykloje, pedagoginio parengtumo, mokymosi sunkumų, pažinimo raidos, motyvacijos ir kitų problemų sprendimas. Pedagoginio pasirengtumo problema. Pedagoginis apleistumas. Intelektualiai pasyvūs vaikai psichologo darbas su vyresniais mokiniais, jo specifika. Asmenybės raidos, gyvenimo prasmės paieškų, bendravimo problemų sprendimas. Identiteto ir vaidmenų pasikeitimas. Krizė. Diferenciacija. Bendravimas. Brendimas. Naujų brandesnių santykių su abiejų lyčių bendraamžiais ugdymas. Vyro ir moters socialinio vaidmens mokymasis. Vertinti savo kūną ir jį efektingai naudoti. Pasiekti jausminio nepriklausomumo nuo tėvų ir kitų suaugusiųjų. Pasirinkimas ir pasirengimas užsiėmimui. Pasiruošimas vedyboms ir šeimyniniam gyvenimui. Protinių sugebėjimų ir pilietinės savimonės ugdymas. Noras būti socialiai atsakingam. Formuoti vertybių sistemą.