Įvadas. Nagrinėjama D. Baranauskienės IĮ. Teorinė dalis. Kainos samprata. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos bei politika. Nuolaidų sistema. Kainodaros tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainodaros nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Komercinis–ūkinis įmonės veiklos aprašymas. Prekė. Prekių asortimentas, konkurentabilumas. Šakos ir rinkos apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Įmonės konkurentai. Individualios D. Baranauskienės įmonės kainos nustatymas. Pyrago "Nevėžis" EXV kainos skaičiavimas. Pyrago "Nevėžis" pardavimo kainos vartotojui nustatymas. Pyrago "Nevėžis" kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Optimalaus pyrago "Nevėžis" kainos lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.