Kainodaros organizavimas optikos įmonėje. Įvadas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos etapuose. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Įmonės "Optika ir Rega" apibūdinimas. Teisinė įmonės "Optika ir Rega" veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos rinkų apibūdinimas. Įmonių, prekiaujančių akiniais, rinkos trumpas aprašymas. Rinkos tipo identifikavimas. Rinkos konkurentų analizė, jų dalys. Akinių kainos nustatymas. Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. EXW kainų skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija. Įmonės taikomos kainų nuolaidos. Įmonės kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai. PowerPoint pristatymas (17 skaidrių).