Kainodaros organizavimas UAB "Švyturys-Utenos alus" . Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainų nustatymą lemiantys veiksniai. Kainų politika. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti nustatant kainas. Kainų tikslai. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainodaros metodai. Kainos nustatymas kaštų metodu. Visuminių kaštų metodas. Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų būdu. Kainos nustatymas vertės pagrindu. Kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Kainos nustatymas pusiausvyros būdu. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Parametrų palyginimo metodas. Kainodaros organizavimas UAB "Švyturys-Utenos alus". Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Įmonės istorija. Apdovanojimai. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Šakos (rinkos), kurioje įmonė veikia, apibūdinimas. Nagrinėjamos įmonės prekės – alaus – kainos nustatymo principai. Įmonės gaminių (100 butelių alaus) kainos kalkuliavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto (importo) kainų kalkuliavimas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Galima UAB "Švyturys-Utenos alus" kainodaros strategija. Pirkimo (pardavimo) pasiūlymo formavimas. Pirkimo – pardavimo kontrakto sudarymas. Išvados.