Šperos.lt > Rinkodara > Kainodara > Kainodaros organizavimas: kanceliarinių prekių prekyba

Kainodaros organizavimas: kanceliarinių prekių prekyba

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Kainodaros metodai ir jų taikymo prielaidos. Kainų nuolaidos. Kainodaros strategijos. Kainos pagal Incoterms sąlygas. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Rinkos, kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. UAB "X" prekės kainos nustatymo principai. UAB "X" kainodaros strategija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 72.06 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą