Kainodaros tikslai. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Pagrindiniai konkurentai ir klientai. Gaminamų prekių nomenklatūra. Gamybos aprašymas. Įmonės vadybinė struktūra. Trumpa situacijos rinkoje apžvalga. PĮ "Skroblas" produktų kainos nustatymo principai. Produkto kaina EXW sąlygomis. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų kalkuliavimas. PĮ "Skroblas" kainodaros strategija. Optimalus virtuvinio komplekto kainų lygis. Išvados ir pasiūlymai.