Bendravimo ypatumai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Klausymas ir supratimas. Klausymas ir girdėjimas. Ką reiškia mokėti klausyti?. Psichologinė nuostata. Pritarimas. Empatija. Mokėti iki galo išklausyti. Aktyvaus klausymosi formos. Nereflektyvus klausymas. Reflektyvus klausymas. Neverbalinio bendravimo kalba. Mimika. Vizualinis kontaktas. Intonacija ir balso tembras. Poza ir gestas. Bendrakalbių distancija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 22.75 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą