Kainų politika. Įmonės kainų politikos teoriniai aspektai. Pagrindinės kainodaros strategijos. Prekės gyvavimo ciklo įtaka kainos nustatymui. Kainų strategijos rengimo etapai. Galutinės kainos nustatymas. Kainodaros metodai. Visuminių kaštų metodas. Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų būdu. Kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Kainos nustatymas pusiausvyros būdu. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Parametrų palyginimo metodas. Eksportinių prekių kainų nustatymas. UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. UAB "Saramita" rinkos apibūdinimas. Klientai ir bendra rinkos apžvalga. Konkurencinė aplinka. UAB "Saramita" prekių kainų nustatymo principai. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų kalkuliacija. Optimalaus kainų lygio nustatymas. UAB "Saramita" kainodaros strategija. Rašytinio pasiūlymo sudarymas. Užsakymo suformulavimas. Pirkimo (pardavimo) kontrakto sudarymas. Išvados ir pasiūlymai.