Įvadas. Klientų aptarnavimo analizė teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo strategijos, elementai ir standartai. Klientų aptarnavimo problemos ir jų sprendimas. Klientų ir darbuotojų bendravimas. Aptarnavimo kokybės didinimo būdai. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės vertinimas. UAB "Westtrans logistic" trumpas aprašymas. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo standartas. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybei įtakojantys veiksniai, kokybės didinimo būdai. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas. Klientų pasitenkinimas UAB "Westtrans logistic" aptarnavimo kokybe. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės palyginimas su UAB "Westtrans logistic" aptarnavimo kokybe. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).