Įvadas. Darbo tikslas yra išnagrinėti lojalių klientų privačioms įmonėms ir viešųjų paslaugų tiekimu užsiimančioms įstaigoms teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones, kuriais galima išmatuoti klientų pasitenkinimą paslaugomis bei su tuo susijusius privalumus. Trumpas pagrindinių sutrumpinimų ir sąvokų sąrašas. Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba privačiajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo aspektas Viešajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai. Pastenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema. Klientų reklamacijų, skundų rinkimas. Nusiskundimų tipai. Skundų pasekmės. Nuomonių tyrimas po prekės/paslaugos įsigijimo. Tikslinių grupių interviu. "Slaptas klientas". Darbuotojų tyrimai. Visos rinkos vartotojų pasitenkinimo tyrimas. Išvados. Priedas.