Šperos.lt > Teisė > Konstitucinė teisė > Reklama, kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas

Reklama, kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Darbo tikslas: Paaiškinti, kaip reklamos instituto turinys yra interpretuojamas konstitucinėje teisėje. Reklama, kaip informacijos rūšis. Reklamos sąvoka. Reklamos rūšys. Reklamos požymiai. Reklama, kaip ūkinės veiklos rūšis. Konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavimo santykis. Asmens teisės ir laisvės apskritai ir specialūs reklamos apribojimai. Pagrindinės asmens teisės ir laisvės. Reklamos apribojimai. Reklamos draudimo atvejai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 19.65 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą