Įvadas. Tyrimo tikslas – ištirti SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčio mokinio matematinio ugdymo problemas bei ugdyme kylančius sunkumus. Specialiųjų poreikių asmenys. Specialiųjų poreikių asmenų sutrikimų grupių ir laipsnių nustatymas. Mokymosi negalių rūšys ir požymiai. Matematikos mokymosi sunkumai ir jų šalinimas, konkretaus sutrikimo atveju. Mokiniai, turintys girdimojo suvokimo ir lingvistinių procesų sutrikimų. Mokiniai, turintys atminties sutrikimų. Mokiniai, turintys audiovizualinių ryšių sutrikimų. Emocijų ir elgesio sutrikimai. Mokiniai, turintys savireguliacijos sutrikimų. Mokiniai, turintys autizmą. Protinis atsilikimas. Ribotas intelektas. Mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi. Poreikių, matematinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) mokinio, dirbančio pagal bendrojo lavinimo mokyklos programą, matematinio mokymosi problemos. SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčio mokinio matematinio ugdymo sunkumai bendrojo lavinimo mokykloje. Išvados.