Bakalauro darbo santrauka. Įvadas. 8-10 klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumai pasirenkant profesiją. 8–10 klasių moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, bendra charakteristika. Motyvo ir motyvacijos samprata. Mokymosi motyvacijos formavimosi prielaidos. 8–10 klasių ugdytinių teigiamos mokymosi motyvacijos palaikymas. Profesijos apsisprendimą sąlygojantys veiksniai. Pagrindiniai pasirengimo karjerai principai. Mokinių rengimosi karjerai svarba. 8 – 10 klasių moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacijos ypatumų tyrimas profesijos apsisprendimo aspektu. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. 8–10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacija, profesijos apsisprendimas. Mokymosi motyvacijos vertinimas. Profesijos apsisprendimo aspektai. Išvados. Summary. Priedai (anketa).