Įvadas. Švietimo integracijos politika. Kurtieji gali mokytis bendrosiose ir specializuotose mokyklose. Dvi sistemos - kuri geresnė? Tos pačios mokymo programos. Kurtieji universitetuose. Mokymo pagal individualų planą procesas. Vaidmens keitimas. Geranoriškumas. Pasirengimas leisti kurčią vaiką į bendrojo lavinimo mokyklą. Sunkumai, su kuriais pedagogai susiduria mokydami kurčius ir neprigirdinčius. Pedagogų kvalifikacija. Socialinių nuostatų neįgaliųjų atžvilgiu ypatumai. Nuostatų struktūriniai komponentai ir jų interpretacija. Aplinkos poveikis kurčiojo bendravimo ugdyme. Bendraamžių grupėse vaikai mokosi bendradarbiauti. Kurčiųjų psichologiniai bendravimo ypatumai. Nuostatos ir sunkumai būdingi girdintiesiems ir kurtiesiems bendraujant tarpusavyje. Žiniasklaidos prieinamumas kurtiesiems. Išvados.