Įkelti darbą
Šperos.lt
> Informatika
> Internetas
> Skaitmeninės reklamos technologijos: reklamos internete analizė
Skaitmeninės reklamos technologijos: reklamos internete analizė
9.4
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Reklamos internete analizė. Darbo tikslas: Susipažinti su reklamavimosi internete būdais ir išanalizuoti keletą jų. Darbo užduotis. Dviejų internetinių svetainių analizė: IMPRESA ir ADVISTA. Trijų reklamjuosčių analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Laboratoriniai darbai
Kategorija:
Informatika
,
Internetas
Apimtis:
5 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Kauno Technologijos Universitetas
Failo tipas:
66.27 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Internetinių puslapių analizė: medinių namų gamyba UAB "Dolena", "Сибирские деревянные дома" ir "Cyprus Timber Houses"
Alaus reklamos lyginamoji analizė
Viešbučių lyginamoji analizė: "Saulininkas" ir "Turnė"
Internetinės svetainės analizė: www.monton.lt
Įmonės analizė: konditerija UAB "Vilniaus pergalė"
Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiros lauko reklamos dalies nagrinėjimas
Klaipėdos kraštas (2)
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė