Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika > Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas

Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Geografijos pamokos teoriniai aspektai specialiojoje mokykloje. Specialiosios mokyklos mokinių geografinių vaizdinių formavimo psichologiniai ypatumai. Priežasties – padarinių ryšių nustatymas geografijos pamokose. Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimo ir nustatymo tyrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 54.24 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą