Įkelti darbą
Šperos.lt
> Pedagogika
> Specialioji pedagogika
> Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases
Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases
9.6
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimas. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės. Komandinio darbo bruožai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Pedagogika
,
Specialioji pedagogika
Apimtis:
7 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Lietuvos Edukologijos universitetas
Failo tipas:
14.69 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Heterogeninių grupių valdymas
Specialiųjų poreikių įvertinimas
Specialioji pedagogika (3)
Įvairių kultūrų ir neįgaliųjų vaikų ugdymas
Neįgalus vaikas mokykloje. Pedagoginio humanizmo realizavimas
Ikimokyklinukų elgesio sutrikimai
Specialiojo pedagogo praktikos bendrojo lavinimo mokykloje ataskaita
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
Vaiko ugdymas: šeimos ir ikimokyklinės įstaigos sąveika
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus