Įvadas. Komunikacijos samprata. Komunikacijos procesas. Derybos kitose šalyse. Komandos pagalba. Tradicijos ir papročiai. Kalbos įgūdžiai. Įgaliojimų lygis. Kantrybė. Derybų etika. Tyla. Atkaklumas. Holistinis požiūris. Susitarimo reikšmė. Humoras ir jo internacionalumas. Tarptautinių komunikacijų priemonės. Verslo žurnalai ir katalogai. Tiesioginis marketingas. Reklama internete. Prekybos mugės ir parodos. Asmeninis pardavimas. Multikultūrinės komunikacijos versle ypatumai. Verslo susitikimai: pradžia ir eigos įvairovė. Kultūrinių veiksnių įtaka. Bendravimo aplinka derybose. Vertybės ir savo paties įvaizdis derybose. Sprendimų priėmimo ypatumai. Multikultūrinio bendravimo kliūtys. Kalbos vartojimas bendraujant. Bendravimo būdai per susitikimus. Klausymosi įpročiai. Neverbalinė komunikacija derybose ir versle. Neverbalinės komunikacijos formos. Išvados.