Įvadas. Darbo tikslas: atskleisti galimybės lankstesniam bendravimui su darbdaviais ir geresniam klientų aptarnavimui. Strategijos kilmė. Strategijos raidos etapai. Teorinė dalis. Strateginio valdymo sąvoka, bendrieji bruožai ir principai. Tyrimų dalis. Išorinė aplinka. PEST analizė. Teisinis reglamentas. Politiniai veiksniai. Santykiai su šalies valdžios institucijomis. Ekonominiai aspektai. Ekonominis augimas. Užimtumas. Ekonominė aplinka. Investicinis klimatas. Socialinis ir kultūrinis aspektas. Lietuvos švietimo sistema. Aplinkosauga. Sveikatos apsauga. Kultūra. Technologinis aspektas. Penkių jėgų analizė. Dinaminė aplinka. Vidinės aplinkos analizė. Vertės grandinė. Bazinės kompetencijos. Organizacijos kultūra. Strategijos, programos ir planai. SSGG analizė. Projektinė dalis. Strateginės alternatyvos veiksmų planas. Išvados.