Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimą įmonėje UAB "Tekstilė", pateikti keturis kainodaros skaičiavimo būdus. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas orientuojantis į išlaidas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jo tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtingose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. UAB "Tekstilė" apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos organizavimas. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas Produktų realizavimo rinkos analizė. Šakos ir rinkos apibūdinimas. Trumpas šakos aprašymas. Rinkos tipo identifikavimas. Produkto kainos nustatymo principai UAB "Tekstilė". Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Siūlo pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu Optimalaus kainų lygio skaičiavimas. Išvados ir pasiūlymai.