Šperos.lt > Komunikacija > Medijų taikymas lobistinėje veikloje

Medijų taikymas lobistinėje veikloje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Lobizmo samprata. Lobizmo sąvoka. Termino atsiradimo istorija. Lobistinės veiklos vykdymas. Lobizmas ir Europos Sąjunga medijų atžvilgiu. Žiniasklaidos naudojimas lobistinėje veikloje. Bendravimo su žiniasklaida taisyklės. Internetas ir lobizmas. Politika ir požiūris į internetą. Interneto panaudojimas lobistinėje veikloje. Žiniasklaidos naudojimo aplinkybės. Aplinkybės, kuriomis neverta skatinti žiniasklaidos dėmesio. Aplinkybės, kuriomis verta skatinti žiniasklaidos dėmesį. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 31.84 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą