Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB "Klaipėdos duona". Teoriniai kainodaros aspektai. Kainos samprata, reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainodaros strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. UAB "Klaipėdos duona" apibūdinimas. Pagrindiniai duomenys. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkoje analizė. Šakos ir rinkos, kur veikia UAB "Klaipėdos duona", trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas, įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Klaipėdos duona" kvietinės duonos kainos nustatymas. "Kvietinės duonos" kainos nustatymo metodas. "Kvietinės duonos" kainos skaičiavimas. "Kvietinės duonos" pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama "Klaipėdos duonos" kainodaros strategija, taikomos nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.