Išplėstinė paieška
 
 
Pradžia>Kita>Mokslinė metodologija>Rinkodaros veiklos planavimas: UAB "Kolegija"

Rinkodaros veiklos planavimas: UAB "Kolegija"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Verslo įmonės rinkodaros planas. verslo įmonės rinkodaros plano dalys. Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Verslo įmonės pardavimų prognozavimo metodai. UAB "Kolegija" rinkodaros veiklos planavimas. UAB "Kolegija" veikla, misija ir tikslai. UAB "Kolegija" rinkodaros aplinkos analizė. UAB "Kolegija" rinka, jos tendencijos. UAB "Kolegija" SWOT analizė (GGSS). UAB "Kolegija" tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. UAB "Kolegija" vartotojų nuomonės tyrimas. UAB "Kolegija" rinkodaros komplekso analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. UAB "Kolegija" prekių pardavimo prognozė. Išvados. Pasiūlymai. Priedai. Anketa (2 psl.)

Rašto darbo duomenys
DalykasMokslinės metodologijos referatas
KategorijaKita >  Mokslinė metodologija
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Dydis45.31 KB
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros UAB Kolegija rinkodaros veiklos planavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras / 4 Klasė/kursas
  • A. Alborovienė
Pasidalink su draugais