Įvadas. Verslo įmonės rinkodaros planas. verslo įmonės rinkodaros plano dalys. Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Verslo įmonės pardavimų prognozavimo metodai. UAB "Kolegija" rinkodaros veiklos planavimas. UAB "Kolegija" veikla, misija ir tikslai. UAB "Kolegija" rinkodaros aplinkos analizė. UAB "Kolegija" rinka, jos tendencijos. UAB "Kolegija" SWOT analizė (GGSS). UAB "Kolegija" tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. UAB "Kolegija" vartotojų nuomonės tyrimas. UAB "Kolegija" rinkodaros komplekso analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. UAB "Kolegija" prekių pardavimo prognozė. Išvados. Pasiūlymai. Priedai. Anketa (2 psl.)