Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Kainodara
> Kainodara siekiant įgyti strateginį pranašumą paskirstymo kanaluose
Kainodara siekiant įgyti strateginį pranašumą paskirstymo kanaluose
9.9
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Kainodara siekiant įgyti strateginį pranašumą paskirstymo kanaluose. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai. Nuolaidos. Piniginės nuolaidos. Kiekinės nuolaidos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
,
Kainodara
Apimtis:
17 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Žemaitijos kolegija
Failo tipas:
29.95 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Naujų prekių kūrimas ir prekės gyvavimo ciklas
Kainodara (12)
Komercinė veikla. Prekių gyvavimo ciklas. Reklama
Gamybinės paskirties prekių kainodara: UAB "Lonas"
Reklamos analizė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį
Prekių paskirstymo kanalų parinkimas
Kainodara