Įvadas. Kainų politikos ir kainodaros strategijos teorinė analizė. Kainos suvokimas ir reikšmė. Kainos funkcijos. Kainų politikos samprata ir esmė. Kainodaros formavimo veiksniai. Kainodaros strategijos Kainos nustatymo etapai. Kainos nustatymo (kainodaros) tikslai. Paklausos nustatymas. Kaštų įvertinimas. Konkurentų kainų ir prekių analizė. Kainų nustatymo metodai. Galutinis kainos nustatymas. Rinkos struktūra. Kainų politika ir kainodaros strategija UAB "Labbis". Įmonės charakteristika. Teisinė forma. Komercinė – ūkinė veikla. Struktūra. Produktai ir paslaugos. "Bonus" – žmogiškųjų resursų valdymo sistema. Produktų realizavimas. Įmonės aplinka (rinkos analizė). Tiekėjai. Partneriai ir atstovai. Vartotojai. Konkurentai. "Bonus" programos kainos nustatymo principai. Programos "Bonus" EXW kainos skaičiavimas. Programos "Bonus" pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Programos "Bonus" kainų nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija, taikomų kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.