Įvadas. Teorinė dalys. Literatūros nagrinėjama tema analizė. Kainodaros aspektai. Kainodaros politika. Kainodaros politikos tikslai. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainos nustatymo metodai. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų (produktų grupių) realizavimo rinkų analizė. Įmonės personalas. Darbo apmokėjimas. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Konkurentai. Klientai. Tiekėjai. Nagrinėjamos įmonės prekės (paslaugos) kainos nustatymo principai. Kainos nustatymo metodo betonui identifikavimas. Betono EXV kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Dabartinė įmonės kainodaros strategija. Įmonėje taikomos nuolaidos. Išvados. Pasiūlymai. Pasiūlymai įmonei. Išnašos.