Šperos.lt > Rinkodara > Mobiliojo ryšio rinkos tyrimas

Mobiliojo ryšio rinkos tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, kas įtakoja renkantis mobiliojo ryšio operatorių. Tyrimo uždaviniai. Metodai. Rinkodara ir jos tikslas. Įmonės marketingo mikroaplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Klientų supratimas. Kodėl žmonės perka? Prekė/produktas. Kaip paveikti vartotoją? Mobiliojo ryšio priemonių privalumai ir trūkumai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus verslo teisės akademija

Failo tipas:

Microsoft Word 30.33 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą