Įvadas. Literatūros analizė. Kainodaros apibrėžimas. Kainodaros politikos tikslai. Kainos esmė ir funkcijos. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainų nuolaidų sistema. Kainų keitimo strategijos. Ar prekės vardas gali padėti parduoti. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. AB "Tukompa" komercinė- ūkinė veikla. Šakos, kurioje veikia įmonė apibūdinimas. Konkurentai. Rinkos segmentavimas. Įmonės prekės ar paslaugos kainos nustatymo principai. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.