Įvadas. Komunikacijos proceso esmė. Komunikacija organizacijoje. Informacijos proceso elementai. Komunikavimo procesas. Idėjos, informacijos atsiradimas. Kodavimas ir kanalo pasirinkimas. Perdavimas. Dekodavimas. Grįžtamasis ryšys. Komunikacijos funkcijos. Komunikacijos klasifikavimas. Žodinė komunikacija. Įvairių komunikacijos formų pranašumai ir trūkumai. Rašytinė komunikacija. Komunikavimas per kompiuterius. Elektroninis paštas. Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Gandai. Informacijos perdavimo kanalai. Komunikacijos kryptys. Skirtingų komunikacijos formų tinkamumas įvairiems tikslams. Vertikalioji komunikacija. Komunikavimas žemyn. Komunikavimas aukštyn. Horizontalioji komunikacija. Komunikacijos formalumo laipsnis. Komunikacijos proceso efektyvumas. Komunikacijos proceso barjerai. Pasikeitimo informacija efektyvumas. Efektyvus informacijos siutimas. Glaustumas. Dėmesys, atidumas. Konkretumas. Pasitikėjimo palaikymas. Siuntėjo kompetencija. Abipusis pasitikėjimas. Šiltumas ir draugiškumas. Mandagumas. Asmeninis įvaizdis. Efektyvus informacijos priėmimas. Aktyvus klausymas. Komunikacijos tinklai. Grupių tinklai ir jų efektyvumo kriterijai.