Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika > Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai

Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Metrinės matų sistemos atsiradimas, matų įvairovė ir supažindinimas su matavimo vienetais. Metrinės matų sistemos atsiradimas. Matavimo vienetai Lietuvoje iki metrinės matų sistemos. Dabartiniai matavimo vienetai pasaulyje. Matų ir matinių skaičių mokymo programa specialiojoje mokykloje. Matų ir matinių skaičių veiksmų mokymo metodika specialiojoje mokykloje. Specialiosios mokyklos aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Matavimo vienetų įsisavinimas. Santykio tarp matavimo vienetų įsisavinimas. Sugebėjimas nustatyti ilgį iš akies, svorį- iš rankos. Sugebėjimas palyginti matinius skaičius bei pakeisti smulkesniu ar stambesniu. Sudėties bei atimties veiksmų su matiniais skaičiais atlikimas. Išvados. Priedai (12)
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

46 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 68.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą