AB "Utenos trikotažas" charakteristika. Įmonės pristatymas. 2004 metų analizė. Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė. Ilgalaikiai tikslai. Tikslai 2005 metams. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Konkurencinio pranašumo analizė. Pardavimų tikslai 2005 metams. Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys. Pardavimai pagal grupes. Paskirstymas ir rėmimas. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų numatymas. Kainodaros strategijos nustatymas. Kainodaros tikslo nustatymas. Kainodaros metodo parinkimas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas. Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas. Nuolaidų sistemos sukūrimas. Išvados.