Šperos.lt > Filosofija > Naujausiųjų amžių filosofija > Postmoderni pragmatinė edukologija: teorinės prielaidos ir modeliai

Postmoderni pragmatinė edukologija: teorinės prielaidos ir modeliai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. R. Rorty individuacijos samprata. Individuacija ir subjekto teorijos. Individuacijos strategijos ir modeliai. Kooperuotos studijos ir individuacijos paradigma. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 24.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą