Įvadas. Daugianacionalinių įmonių samprata ir atsiradimo priežastys. Daugianacionalinių įmonių samprata. Daugianacionalinių įmonių atsiradimo priežastys. Daugianacionalinių įmonių investavimo motyvai. Daugianacionalinių įmonių organizacinės struktūros ir jas lemiantys veiksniai. Daugianacionalinių įmonių organizacinių struktūrų samprata. Daugianacionalinių įmonių organizacinių struktūrų rūšys. Daugianacionalinių įmonių organizacines struktūras lemiantys veiksniai. Daugianacionalinių įmonių plėtra ir reikšmė. Išvados. PowerPoint pristatymas (22).
Tarptautinė ekonomika, referatas(20 puslapių)
2009-04-03
Darbo tikslas — supažindinti su personalo pritraukimo būdais, paieškos šaltiniais ir praktišku taikymu UAB "Želdynėlis". Darbo uždaviniai. Personalo pritraukimas. Personalo paieška. Personalo verbavimas. Personalo paieškos organizavimo būdai. Verbavimo procesas apima. Personalo pritraukimo šaltiniai (2). Personalo pritraukimo proceso tyrimas UAB "Želdynėlis". UAB "Želdynėlis" organizacinė valdymo struktūra. Personalo pritraukimo procesas UAB "Želdynėlis". Naudojimasis vidiniais paieškos šaltiniais (2). Išoriniai šaltiniai ypatingai praverčia kai reikia aukštesnės kvalifikacijos darbuotojų. Išvados.
Personalo vadyba, pristatymas(15 )
2009-03-02
Įvadas. Darbo tikslas — atlikti apželdinimo paslaugų įmonės darbo vietų analizę, sukurti darbo užmokesčio sistemą ir sudaryti personalo parinkimo procedūrą. Įmonės veiklos aprašymas. Trumpa įmonės veiklos charakteristika. Įmonėje atliekami darbai ir funkcijos. Darbuotojų skaičius pagal personalo kategorijas. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Pareigybių/darbo vietų analizė. Darbo vietos/pareigybės darbo aprašymas. Direktoriaus darbo vietos aprašymas. Apželdinimo darbų vykdytojo darbo vietos aprašymas. Mechanizatoriaus darbo vietos aprašymas. Tiekėjo darbo vietos aprašymas. Pagrindinio darbininko apželdinimo darbams darbo vietos aprašymas. Reikalavimai darbo vietą/pareigybę užimančiam darbuotojui. Darbo užmokesčio sistema. Konkrečių vertinimo kriterijų nustatymas. Vertinimo kriterijų reikšmingumo nustatymas. Kriterijų reikšmingumo nustatymas. Kriterijų pakopų ir jų vertės nustatymas. Darbo vietų vertinimo rezultatai ir pastovus darbo užmokestis. Personalo parinkimas. Personalo paieškos šaltiniai. Pareigybės/darbo vietos reklama. Reikalaujamų dokumentų sąrašas darbuotojams. Personalo atrankos vykdymo aprašymas. Išvados.
Personalo vadyba, kursinis darbas(23 puslapiai)
2009-03-02
Įvadas. Darbo tikslas — išanalizuoti prekės ženklo naudojimo ypatumus. Prekės ženklo samprata. Kas yra prekės ženklas? Prekių ženklo funkcijos. Kaip saugomas prekių ženklas? Prekės ženklo naudojimas. Prekės ženklų valdymas. Prekių ženklų registravimas. Prekių ženklų klastojimas. Klastotojų atsakomybė. Plačiai žinomas ženklas. Išvados.
Rinkodara, referatas(16 puslapių)
2009-02-27
Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti Ežerėlio seniūniją rinkodaros aspektu. Ežerėlio ir joje teikiamų paslaugų bei produktų apibūdinimas. Ežerėlio seniūnijos vizija, misija, valdymo tikslai. Ežerėlio seniūnijos produktų ir paslaugų analizė ir perspektyva. Ežerėlio seniūnijos SSGG analizė. Ežerėlio bendruomenės poreikių tyrimas. Ežerėlio bendruomenės charakteristika. Tyrimo metodika. Ežerėlio bendruomenės poreikių tyrimo rezultatai. Rinkodaros planas. Vartotojų elgsena. Vietovių konkurenčių analizė. Vietovės rinkodaros strategija. Laukiami rezultatai. Rinkodaros strategijos įgyvendinimo biudžetas. Išvados. PowerPoint pristatymas (16).
Rinkodara, referatas(19 puslapių)
2009-03-02
Poreikio transporto ir ryšių sektorių teikiamoms paslaugoms tyrimo planas ir jo ištekliai. Transporto ir ryšių sektorių poreikio vertinimo reikalingumo pagrindimas. Transporto ir ryšių sektorių poreikių tyrimo lygio nustatymas. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti transporto ir ryšių sektorių teikiamų paslaugų poreikį kaimo gyventojams. Anketa.
Vadyba, pavyzdys(10 puslapių)
2009-03-02