Šperos.lt > Architektūra ir dizainas > Firminių stilių lyginamoji analizė: "Eurokos" ir "Sarma"

Firminių stilių lyginamoji analizė: "Eurokos" ir "Sarma"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: Susipažinti su grafinio dizaino raida ir kryptimis, pagrindiniais firminio stiliaus formavimosi principais, vizualinės komunikacijos elementų projektavimo pagrindais. Firminių stilių lyginamoji analizė. Logotipai. Dovanų kuponai. Parduotuvių interjeras. Firminė apranga. Čekiai. Reklaminiai leidiniai. Firminė atributika (maišeliai). Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.27 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą